Wednesday, September 14, 2011

Ζούσε με έναν εισβολέα...εν αγνοία της

Έχουν και οι celebrities τα προβλήματά τους εδώ που τα λέμε. Εγώ τους συμπονώ. Άκου να δεις τι έπαθε η δόλια η κυρία Baywatch, κατά κόσμο Pamela Anderson...
. Ζούσε με έναν εισβολέα μέσα στο σπίτι της χωρίς να το πάρει πρέφα....Η ίδια σε συνέντευξή της στο βρετανικό ΟΚ! είπε ότι μία γυναίκα- που εγώ άντρα θα περίμενα αλλά τέλος πάντων- είχε εισβάλλει μέσα στο σπίτι της, κοιμήθηκε στο δωμάτιο των ξένων και έφαγε και το ψωμί της. Και όλα αυτά όσο η Pamela ήταν μέσα στο σπίτι μαζί με τους γιους της. Και έκοψε και τις φλέβες της κιόλας- κυριολεκτικά. Και μόλις την έπιασε η αστυνομία φορούσε μάλιστα και ένα μπλουζάκι της από το Baywatch. Μιλάμε ότι η γυναίκα το χε κάψει τελείως. Και αυτό γινόταν για κάποιες μέρες, όχι τίποτα ώρες, τις οποίες όμως η Pamela δεν διευκρινίζει πόσες. " Είχα παρατηρήσει ότι έλειπε το ψωμί μου (κόλλημα με το ψωμί όμως) και ένα τζιν μπουφάν μου, αλλά σκέφτηκα ότι ίσως ήμουν παράλογη επειδή είχα δύο μωρά παιδιά." είπε η σταρ. Και μάλιστα η απόπειρα αυτοκτονία έγινε όταν ήρθαν να τη συλλάβουν. Η εισβολές δεν πέθανε αλλά την απέλασαν από τη χώρα. Και που είσαι ακόμα να λες...

0 comments:

Post a Comment