Friday, July 29, 2011

"Μου αρέσει να είμαι υπερβολική, μελοδραματική στα ερωτικά μου"

Η Σμαράγδα Καρύδη λίγο πριν ανέβει στη σκηνή, ως Δισδαιμόνα στο Οθέλλο του Σαίξπηρ έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό Down Town.
«Δεν μου αρέσει να μεγαλώνω, δεν μου αρέσει που θα γεράσω, δεν μου αρέσει που θα πεθάνω, δεν μου αρέσει όλο αυτό. Από εκεί και πέρα είναι θέμα αισθητικής πώς θα το αντιμετωπίσεις. Δε θεωρώ ότι αντιμετωπίζεται με το να πρήξεις τα χείλη σου , να τσιτωθείς και να παραμορφωθείς. Μόνο αν μπορείς να κάνεις μια αισθητική επέμβαση διακριτικά, χωρίς να βγάζει μάτι, συμφωνώ. Αλλά αγάπη μου δεν γίνεται στα 40 σου να θες να φαίνεσαι 20. Είναι άρρωστο. Έτσι είναι τα πράγματα. Και μετά πεθαίνουμε», λέει η Σμαράγδα στη συνέντευξή της.
Επίσης όπως λέει δεν της αρέσει να μακιγιάρεται. «Βαριέμαι να μακιγιάρομαι και βάζω πολύ βασικά πράγματα. Είναι για να σου αρέσει το παστό; Πάντως η μέση Ελληνίδα είναι βελτιωμένη σε σχέση με παλιότερα. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι να φοράνε ρούχα με τη στάμπα της μάρκας πάνω τους να φαίνεται. Όλο αυτό είναι επίδειξη νεοπλουτισμού», τονίζει.
«Μου αρέσει να είμαι υπερβολική, μελοδραματική στα ερωτικά μου. Μίνιμαλ προσπαθώ να είμαι στις συμβουλές που δίνω στους άλλους, να κατευνάζω τα πνεύματα και τις εξάρσεις», αποκαλύπτει.

0 comments:

Post a Comment