Thursday, August 4, 2011

Κατερίνα Στικούδη: «Θέλω να κάνω πολλά παιδάκια»

Ανοιχτή στο ενδεχόμενο να γίνει κάποια στιγμή μανούλα είναι η Κατερίνα Στικούδη
. Όχι, το μητρικό της καμπανάκι, δεν έχει χτυπήσει… ΑΚΟΜΑ: «Όταν θα το νιώσω θα το κάνω. Θέλω να κάνω πολλά παιδάκια, που να με περιτριγυρίζουν. Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά. Τους έχω αδυναμία».

Τι ζητά όμως από έναν σύντροφο; «μου αρέσει να περνάω καλά μαζί του, γιατί όταν δεν περνάω καλά, φεύγω. Να διασκεδάζω, να υπάρχει επικοινωνία, χημεία, κοινά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, μου αρέσει πολύ η μουσική και η γυμναστική. Θα ήθελα ν΄αρέσουν τα ίδια και σε εκείνον».

Τον τελευταίο χρόνο περίπου, τα δημοσιεύματα την θέλουν να έχει σχέση με τον Βαγγέλη Σερίφη.

Εκείνη, ούτε το έχει διαψεύσει, αλλά ούτε και το έχει επιβεβαιώσει ποτέ. Άλλωστε όπως λέει στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly»: «μοιράζομαι τα προσωπικά μου με τις κολλητές μου και νιώθω μια χαρά».

0 comments:

Post a Comment